پیام تبریک مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت آب منطقه ای کردستان به مناسبت روز شامخ معلم؛

معلمین الفبای مهربانی و انسانیت را در واژه‌های علم و معرفت با خلاقیت ترسیم می‌کنند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان، کامران سهرابی بمناسبت گرامیداشت روز معلم پیامی را منتشر کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

12 اردیبهشت "روز معلم" مجالی کوتاه اما ارزشمندی برای گرامیداشت ساحت مقدس علم و تجلیل از زحمات بی شائبه معلمان دلسوز است.

بدون شک کاروان زندگی بشر در مسیر حرکت خود هرگز از قافله‌سالاری و طلایه داری معلمان بی نیاز نبوده است چراکه نقش کلیدی و سازنده معلمان در تربیت و ارتقای آگاهی و علم دانش آموزان بی بدیل است و معلمین انسان سازان نسل بعدی محسوب می شوند زیرا ایجاد و استقرار هرگونه نظام اجتماعی بدون مشارکت جدی، فراگیر و کیفی معلمان امکان‌پذیر نیست.

در هر مقام و منزلتی که اکنون قرار داریم، مدیون تلاش و از جان مایه گذاشتن بزرگ انسان‌هائی هستیم که در کسوت معلمی آن چه از دانش و تجربه طی سالیان متمادی تلمذ کرده و آموخته‌اند، بی‌دریغ در طبق اخلاص گذاشته و به ما منتقل کرده‌اند؛ آنان که در فراخنای تاریخ، هرگاه کتابی گشوده می شود ، اندیشه‌ای رواج می‌یابد ، کلامی متولد می شود و روشنگری رقم می‌خورد، حضورشان جلوه گری می کند.

اینجانب و تمامی همکارانم در شرکت آب منطقه ای کردستان این مناسبت فرخنده را به کلیه بنیانگذاران پایه‌های علم و دانش و مروجین خرد و معرفت تبریک عرض نموده و عزم وهمت والای این منادیان آگاهی و تلاشگران عرصه ارتقاء جایگاه علمی استان را ارج می نهیم.

کد خبر: 832
  تاریخ خبر : 1399/02/12