"داناب و اربعین"

اجرای مستمر طرح «داناب» در راستای افزایش مطالبه گری دانش آموزان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان گفت: اجرای مستمر طرح داناب زمینه فرهنگ سازی برای حفاظت از آب را در بین دانش آموزان فراهم خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، آرش آریانژاد با تأکید بر اجرای مستمر طرح داناب گفت: طرح نجات آب اگر به صورت مستمر هر ساله برگزار شود، منجر به فرهنگسازی شده و می‌تواند این موضوع اثرگذاری خود را در جامعه به ویژه در بین دانش‌آموزان و مدارس نشان دهد.

وی طرح داناب را طرح ارزشمند و ضروری برای نسل دانش آموز دانست و بیان کرد: آب نعمتی است که امروزه در استان ما و در کشور ما به خوبی قابل استفاده است و در حالی که این نعمت در بسیاری از کشورها در دسترس نیست و باید از آن بهینه و درست استفاده کنیم تا بتوانیم نیازهای خود را برطرف نمائیم.

آرش آریانژاد  با بیان اینکه نعمت آب تمام شدنی است و باید در استفاده صحیح از این مایه حیات مراقبت همه جانبه داشته باشیم، تصریح کرد: محدود و ارزشمند بودن این نعمت باید به نسل جدید انتقال داده شود و این اجرای طرح فرصت مناسبی در این زمینه است.

آریانژاد خاطرنشان کرد: فرهنگسازی یکی از رسالت‌های اصلی این شرکت بوده و هرجا احساس شود که نیاز به فرهنگ‌سازی است مجموعه کارکنان تلاشگر شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاصتاً حوزه روابط عمومی، بصورت آنی و جهادی اقدام می‌کنند و این طرح نیز به صورت گسترده با پشتیبانی رسانه‌ها انجام می‌شود و امیدوارم که بتوانیم به صورت مستمر در سال‌های آینده نیز شاهد اجرای ثمربخش این طرح باشیم و اهمیت، ارزش و جایگاه استفاده از آب، حفاظت از آن و جلوگیری از بحران را به دانش‌آموزان، انتقال دهیم.

وی افزود: کار خلاقانه‌ای که امسال توسط روابط عمومی این شرکت در اجرای طرح داناب صورت گرفت، برپایی موکب خدمت‌رسانی به زائرین و استفاده از این ظرفیت جهت اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی در مصرف آب، به زوار گرامی اربعین حسینی در محل مرز باشماق شهرستان مریوان بود.

کد خبر: 1427
  تاریخ خبر : 1403/05/27