برگزاری کارگاه آموزشی گسترش سواد آبی ویژه دبیران مقطع متوسطه دوم در سنندج

کارگاه آموزشی گسترش سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط زیست ویژه دبیران مقطع متوسطه دوم کل استان، در سنندج برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان، کارگاه آموزشی با حضور مدیرعامل شرکت آب‌منطقه ای استان، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان و ده‌ها نفر از سرگروه‌های آموزشی و معلمین کتاب انسان و محیط زیست از سراسر استان در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه آموزشی مهندس کامران خرم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای کردستان ضمن خیر مقدم از شرکت کنندگان حاضر در این کارگاه، اظهار داشت: ارتقاء سطح آگاهی دانش‌آموزان در حوزه آب جزو ضروریات است، چراکه آنها می‌توانند نقش بسزایی در افزایش سطح سواد آبی خانواده و جامعه آینده ایفا کنند و تاثیرگذاری دانش‌آموزان در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف در فضای مجازی نیز غیر قابل انکار است.

گفتنی است در کنار ارائه گزارش از سوی مهندس کامران خرم در قالب سیمای آب استان کردستان، سرگروه‌های آموزشی و معلمین حاضر در کارگاه نیز به طرح پرسش و دریافت پاسخ از مدیرعامل شرکت ، معاونت حفاظت و بهره برداری و کارشناسان مربوطه آب منطقه‌ای کردستان پرداختند.

در ادامه نیز مدیرگروه احیاء و تعادل بخشی به ارائه توضیحاتی پیرامون مفاهیم پایه و افق های پیش روی منابع آب استان کردستان پرداختند.

شایان ذکر است: پیاده سازی فصل اول کتاب درسی انسان و محیط زیست در پایه یازدهم تحصیلی در مقطع متوسطه دوم در چارچوب برنامه درسی مدارس قرار گرفته و دانش‌اموزان در طول سال تحصیلی با مفاهیم شیوه های مقابله با سیلاب، نجات آب و سازگاری با کم آبی آشنا می شوند.

 

کد خبر: 749
  تاریخ خبر : 1398/11/20