زنگ آب به صدا در آمد

با هدف صیانت و حفاظت از منابع آب و مدیریت مصرف یازدهمین جشنواره نخستین واژه آب برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای، در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی طرح احیا و تعادل بخشی، مدیریت مصرف و صرفه جویی آب، جشنواره نخستین واژه آب ویژه دانش آموزان مقاطع ابتداییسه شنبه ۲۱ آبان ۹۸ با همکاری شرکت آب منطقه ای و شرکتهای آبفا و آبفار و آموزش و پرورش استان کردستان، در دبستان دخترانه شهیده ناهید فاتحی کرجو سنندج، با حضور جمعی از مدیران، مشاورین بانوان و کارکنان صنعت آب کردستان ، آغاز بکار کرد.

عبدالله دولتیاری مدیر امور منابع آب شهرستان سنندج گفت: این طرح در کنار سایر طرحهای فرهنگ سازی و مدیریت مصرف آب شرکت آب منطقه ای استان ؛ که شامل "داناب"، ویژه مقاطع راهنمائی و "گسترش سواد آبی" بر پایه کتاب انسان و محیط زیست، ویژه مقطع یازدهم دبیرستان، در طول سال جاری توسط بخش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان، اجرا میگردد.

وی در ادامه افزود:  دلیل  نام گذاری جشنواره با عنوان نخستین واژه آب، قرار گیری دو حرف" آ" و "ب"  در ابتدای حروف الفبا است و آب را به عنوان اولین کلمه که مایه حیات انسان است می سازد.

لازم به ذکر است که در این جشنواره، توزیع بسته‌های آموزشی میان دانش‌آموزان و مربیان و اولیا و همچنین برگزاری نشست هم‌اندیشی میان اولیا و مربیان در خصوص اهداف جشنواره انجام شد. نواخته شدن زنگ آب توسط مسئولان شرکت آب منطقه ای، آبفا و آموزش و پرورش و اجرای مسابقه و برنامه‌های شاد فرهنگی ویژه دانش آموزان از دیگر بخش‌های جشنواره یازدهم نخستین واژه بود.

گفتنی است نظیر این برنامه در سایر شهرهای استان کردستان خصوصا شهرستانهای مریوان و دهگلان به صورت همزمان برگزار شد.

 

کد خبر: 697
  تاریخ خبر : 1398/08/23